[ipv6-tf] Dostawca internetu po IPv6

Marcin Kucharczyk m.kucharczyk w net.icm.edu.pl
Pon, 10 Sty 2011, 10:16:45 CET

On Monday 10 of January 2011 07:24:56 D.Wesołowski wrote:

> testowałem dd-wrt na routerach, które dostarczamy swoim klientom,
> czyli na modelach dir-300 rev a i b, niestety udostępniany przez
> dd-wrt obraz dla tych modeli nie miał 'zbundlowanej' obsługi ipv6,
> trzeba było doklikać ręcznie, pamięci na to brakuje, ogólnie lipa

Posiadam takie pudełko (nie pamiętam który rev ale raczej a) z zainstalowanym
OpenWRT. IPv6 w postaci tunelu do SixXSa + radvd działa bez problemów.

Pozdrawiam
Marcin Kucharczyk
--
Marcin Kucharczyk               ICM, Uniwersytet Warszawski
m.kucharczyk w net.icm.edu.pl     (+48-22) 5520527, 8268009, fax. 8284195