[ipv6-tf] Dostawca internetu po IPv6

Łukasz Bromirski lukasz w bromirski.net
Wto, 11 Sty 2011, 17:57:10 CET

On 2011-01-10 22:42, Lukasz Stelmach wrote:

> Jak już zostało powiedziane ograniczenia sprzętowe są niebanalną
> barierą. To, że się jednak da udowodnił Comcast
> http://sourceforge.net/p/dslite-6rd/home/
> http://sourceforge.net/p/dslite-6rd/svn/2/tree/

W którymś momencie byliśmy gotowi (mogę do tego tematu wrócić z
zainteresowanimi) do testowania Linksysów z kompletem oprogramowania
IPv6 (firewall/etc). Jeden z dużych operatorów przetestował, testy
przebiegły pomyślnie i dalej dostarcza to co dostarczał bez IPv6.

Przekopałem już odpowiednie ścieżki, znam ludzi którzy są dosyć
responsywni, więc jeśli ktoś ma apetyt na dużo takich pudełek bardzo
chętnie pomogę w procesie.

--
"Everything will be okay in the end.  |                 Łukasz Bromirski
  If it's not okay, it's not the end." |      http://lukasz.bromirski.net