[ipv6-tf] Kolejny polski prefiks (2a01:6c00::/32)

Tomek tomek w czarne.jarsat.pl
Czw, 13 Sty 2011, 13:32:48 CET

W dniu 13 stycznia 2011 12:52 użytkownik Tomasz Torcz
<tomek w pipebreaker.pl> napisał:

>  Na szczęście (‽) u nas niewiele się produkuje nowych rzeczy,
> prawie wszystko co się kupuje wytwarzają amerykańskie korporacje.
> A tam od czerwca 2008 wymagane¹ jest IPv6 w sprzęcie kupowanym
> przez rząd.  I nagle wersje szóstą, poza switachami,  uzyskały interfejsy do
> zdalnego zarządzania serwerami, zdalne KVMy, konsole macierzy itp.
> Bo zamówienia rządowe to żyła złota.

tylko że stopień skąplikowania dokumentacji przetargowej jest
niezależny od rodzaju sprzętu/usług.znane są przypadki odstąpienia od
zawaarcia umowy,bo wylicytowana cena była wyższa od kwoty na to
przeznaczonej,czyli tłumacząc na chłopski język biurokracja nie jest w
stanie sfinansować kosztów utrzymania biurokracji