[ipv6-tf] Dostawca internetu po IPv6

Jacek Wytrebowicz J.Wytrebowicz w ii.pw.edu.pl
Śro, 12 Sty 2011, 22:15:32 CET

On 2011-01-11, at 17:57, Łukasz Bromirski wrote:

> W którymś momencie byliśmy gotowi (mogę do tego tematu wrócić z
> zainteresowanimi) do testowania Linksysów z kompletem oprogramowania
> IPv6 (firewall/etc). Jeden z dużych operatorów przetestował, testy
> przebiegły pomyślnie i dalej dostarcza to co dostarczał bez IPv6.
>
> Przekopałem już odpowiednie ścieżki, znam ludzi którzy są dosyć
> responsywni, więc jeśli ktoś ma apetyt na dużo takich pudełek bardzo
> chętnie pomogę w procesie.

Nic tak nie sprzyja popularyzacji danego rozwiązania jak jego darmowa
dystrybucja, vide UNIX Berkeley Software Distribution. Czy możliwe
jest aby grupa entuzjastów opracowała kompletny pakiet oprogramowania
rutera Wi-Fi dla SOHO (łatwo instalowalny przez składaczy sprzętu) i
go upubliczniła?

Pozdrawiam
Jacek Wytrebowicz