[ipv6-tf] Adresacja PI dla hostingu

Rafal Grzeskowiak rav w man.koszalin.pl
Czw, 20 Sty 2011, 12:25:25 CET

Cześć,

  Informacyjnie - po trwającej blisko miesiąc wymianie maili, uzasadnień
i schematów, udało mi się przekonać RIPE do przydziału puli PI /48.
  Argumentacja z obu stron koncentrowała się na kwestii poddelegowywania
adresacji dla potrzeb kolokacji sprzętu innych użytkowników. W
międzyczasie RIPE stwierdziło nawet, że żadne adresy nie będą potrzebne
(sic!).
Ostatecznie zadeklarowaliśmy, że nie będziemy adresować sprzętu innych
podmiotów wykorzystując adresy z przydzielonej puli i chyba to pozwoliło
doprowadzić sprawę do pozytywnego zakończenia.

pozdrawiam,
Rafał