[ipv6-tf] Adresacja PI dla hostingu

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Pią, 21 Sty 2011, 12:36:33 CET

On Fri, Jan 21, 2011 at 12:12:20PM +0100, Bartek Gajda wrote:
> [...]
>
> czyli de fakto, tak jak pisalem - mozna otrzymac i przydzielac adresy PI
> ale tylko do swojego sprzetu. Tutaj pojawia sie problem, ze dla kazdego
> swojego klienta, trzeba prosic RIPE  o osobna pule PI, a dodatkowa pula
> PI kosztuje osobno i widac to "wyraznie" na rocznej fakturze z RIPE,
> chyba ze ma sie adresy PA na te potrzeby.
czyli generalnie jak ktos planuje/ma jakikolwiek hosting i chce miec
ipv6 to albo sie liruje albo bierze PA od kogos...
... i martwi sie jak operator sie zmieni...

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
Linux && Unix && Network administrator