[ipv6-tf] IPv6 w home.pl - łyżka dziegdziu

Jacek Zapala jacek w it.pl
Pon, 6 Cze 2011, 13:18:44 CEST

Witam.

Właśnie namówiłem znajomego na wzięcie udziału w Światowym Dniu IPv6.
Problem wylazł z dość niespodziewanej strony - znajomy ma domenę w home.pl
a panel do zarządzania domenami nie pozwala na dopisanie rekordu AAAA do
nazwy domeny. Wywala błąd: "Typ rekordu: może zawierać wartość AAAA
jedynie dla hostów w domenie".
Aż poprosiłem znajomego o screenshot, bo mi się wierzyć nie chciało.
Nikt z klientów tego do tej pory nie zgłosił?

No i chyba nici z udziału w akcji...

Z drugiej strony nie przeszkadza panelowi dopisywanie rekordu AAAA do nazwy
dla której istnieje CNAME (choć oczywiście później to nie działa).

	Jacek