[ipv6-tf] Pytanie do "duzego"

Jakub Jankowski shasta+ipv6 w slackware.pl
Wto, 7 Cze 2011, 23:38:01 CEST

On 2011-06-06, Lukasz Trabinski wrote:

> Tak swoją drogą, czy tylko www będzie dualstack, czy cała reszta (poczta, NS
> i inne serwisy też będa odpowiadać po ipv6?
> Pytanie też do innych  uczestników  akcji. Samo przełącznie WWW, jest chyba
> najprostsze, ale internet to nie tylko WWW (póki co).

My (SuperHost.pl) z kolei mamy podwójny rekord A/AAAA na naszą "stronę
główną" od grudnia, czyli jakieś pół roku. :) Włącznie z DNS-em, czego
na chwilę obecną w Home nie widzę (choć może czekają do 00:00 UTC).

Na World IPv6 Day przygotowaliśmy z kolei dla użytkowników platformy
WiseCloud dual-stack dla usług pocztowych (SMTP, POP, IMAP, WWW), FTP
(również tych z kopiami zapasowymi), interfejsów WWW do baz danych
(php{My,Pg}Admin).

Jestem całkiem zadowolony z poczty, bo nie było to łatwe (loadbalancing) -
zobaczymy czy za 24h będę wciąż taki zadowolony. ;-) Sam jestem ciekaw
rezultatów.

PS. Za "dużego" się nie uważamy, ale pytanie było o "innych uczestników",
więc pozwoliłem sobie wtrącić trzy grosze. :)

Pzdr,

--
Jakub Jankowski, tym razem służbowo
System Administrator, SuperHost.pl