[ipv6-tf] Pytanie do "duzego"

Wojciech Błaszkowski wojciech w blaszkowski.com
Śro, 8 Cze 2011, 08:17:54 CEST

Dnia Monday 06 of June 2011, Barcicki Grzegorz napisał:
> On 2011-06-04, at 08:14, Zbigniew Szymczak wrote:
> Mam pytanie do "duzego" co wynika z faktu że główna strona
> home.pl<http://home.pl/> uzyska na ten dzień rekord AAAA? Co to zmieni w
> przyszłości ?
>
> Dodanie rekordu AAAA akurat w czasie trwania międzynarodowej akcji ma
> służyć dokładnie temu samemu co cała akcja - czyli testom... Na ile Polski
> (w tym przypadku) Internet jest na to gotowy. Wierz mi. Od razu będziemy
> mieli na infolinii feedback od klientów, którzy mają u siebie błędnie
> skonfigurowany stos IP... Chcemy ocenić jaka jest tego skala w dniu
> [...]

$ host home.pl
home.pl has address 212.85.96.1
home.pl has IPv6 address 2a02:25a8::d455:6001
home.pl mail is handled by 20 mail01.home.net.pl.
home.pl mail is handled by 30 mail02.home.net.pl.
home.pl mail is handled by 10 mail00.home.net.pl.

Jest łanie, ale..

Wpiszcie w przeglądarkę http://[2a02:25a8::d455:6001]/
Dodam, że po IPv4 działa (http://212.85.96.1)

--
Pozdrawiam, Best regards, Mit freundlichen Grüßen,

Wojciech Błaszkowski
www.blaszkowski.com
GSM: +48 600 197 207
JID: wojtosz w jabber.biz.pl