[ipv6-tf] Statystki ruchu wIPv6 Day

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Śro, 8 Cze 2011, 23:05:44 CEST

On Wed, Jun 08, 2011 at 10:41:13PM +0200, Lukasz Trabinski wrote:

> Patrzę na statystyki takiego amx-ixa i jakoś w dniu dzisiejszym statystyki
> nie porażają:
> http://www.ams-ix.net/sflow-stats/ipv6/
> DE-CIX chwali się, że 1,7Gbps z 1,3 Tbps całościowego ruchu.
> Inni nie mierzą lub nie publikują statystyk ipv6 publicznie.
> Słabo to wygląda.
hm... w "moim" malym isp nie mam dokladnych statystyk ipv6 - wydzielone
mam tylko dwa lacza zagraniczne. I dzis ruch ipv6 na nich stanowi ok
1.6% calego ruchu. (nie wlicza sie w to ruch na plixie i pixie). W
kazdym razie - wzrost jest widoczny i porownywalny do calego ruchu jaki
mam w pixie ;>

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
Linux && Unix && Network administrator