[ipv6-tf] Statystki ruchu wIPv6 Day

Łukasz Bromirski lukasz w bromirski.net
Śro, 8 Cze 2011, 23:25:19 CEST

On 2011-06-08 22:41, Lukasz Trabinski wrote:

> Patrzę na statystyki takiego amx-ixa i jakoś w dniu dzisiejszym statystyki
> nie porażają:
> http://www.ams-ix.net/sflow-stats/ipv6/
> DE-CIX chwali się, że 1,7Gbps z 1,3 Tbps całościowego ruchu.
> Inni nie mierzą lub nie publikują statystyk ipv6 publicznie.
> Słabo to wygląda.

Na NANOGu ktoś zauważył, że był to efekt "włącze sobie, o - działa! no
to wyłączam". I niestety dzisiaj wielokrotnie widziałem to dzisiaj
osobiście.

Może jednak więcej osób "zostawi" sobie, a jeśli tylko będzie co po
IPv6 oglądać to wszystko rozkręci się samo.

--
"There's no sense in being precise when |               Łukasz Bromirski
  you don't know what you're talking     |      jid:lbromirski w jabber.org