[ipv6-tf] Routing z SIXXS vs HE

Tomasz Klicki t.klicki w net.icm.edu.pl
Czw, 10 Mar 2011, 12:31:23 CET

On 10.03.2011 09:03, Andrzej 'The Undefined' Dopierała wrote:
> Na swiat - owszem - korzystaja z wyjsc pioniera do geanta chociazby.
> Notabene - ciekawe na jakiej zasadzie icm, bo z tego co wiem geant jest
> tylko dla "edu".

To oczywiście prawda. Usługę tę traktujemy jednak
badawczo-eksperymentalnie i bardzo niewykluczone, że któregoś dnia
zostanie po prostu wyłączona. Na razie zapraszam oczywiście do
testowania. Mamy nadzieję, że dzięki udziałowi w projekcie przyczynimy
się chociaż trochę do popularyzacji tego protokołu i umożliwimy
administratorom praktyczne testy we własnym środowisku ;-)

Pozdrawiam,

--
Tomasz Klicki                 ICM, Uniwersytet Warszawski
t.klicki w net.icm.edu.pl       (+48-22) 5520527, 8268009, fax. 8284195