[ipv6-tf] IPv6 w home.pl

Marcin Gondek drixter w e-utp.net
Pon, 14 Mar 2011, 21:11:21 CET

Wiadomość napisana przez Barcicki Grzegorz w dniu 2011-03-14, o godz. 20:40:

> Witam,
>
> Miło mi poinformować, iż z dniem dzisiejszym wdrożyliśmy IPv6 dla wszystkich naszych klientów. Adresy IPv6 otrzymało ponad 100 tysięcy serwerów wirtualnych i blisko milion utrzymywanych w naszej sieci domen. Wg naszej wiedzy jest to pierwsze w Polsce wdrożenie IPv6 u hostingodawcy, a już na pewno pierwsze na taką skalę.

> [...]

Gratulację, czekamy na dalszę kroki jak DNS i obsługą poczty po IPv6 (na początek odbierający MX), akurat to można zrobić na docelowych domenach i nie jest to aż tak strasznie inwazyjne.

root w earth:/etc/quagga# host home.pl
home.pl has address 212.85.96.1
home.pl mail is handled by 30 mail02.home.net.pl.
home.pl mail is handled by 10 mail00.home.net.pl.
home.pl mail is handled by 20 mail01.home.net.pl.
root w earth:/etc/quagga# host mail02.home.net.pl
mail02.home.net.pl has address 62.129.252.12
root w earth:/etc/quagga# host mail00.home.net.pl
mail00.home.net.pl has address 62.129.252.10
root w earth:/etc/quagga# host mail01.home.net.pl
mail01.home.net.pl has address 62.129.252.11

--
Marcin Gondek / Drixter
e-utp.net