[ipv6-tf] Czy IPv6 w ogóle zadziała?

Łukasz Bromirski lukasz w bromirski.net
Pią, 18 Mar 2011, 00:09:07 CET

On 2011-03-17 12:03, Grzegorz Janoszka wrote:

> No wiesz, jak dla mnie wyrażenia "brak supportu dla IPv6 na archaicznym
> sprzęcie" i "nienajlepsza implementacja IPv6 w urządzeniach Cisco" są
> diametralnie różne. No ale może polskiego nie znam na tyle dobrze :)

Te słowa na pewno nie padły na sesji, nie pamiętam tego typu
stwierdzeń. Dzisiaj to zweryfikowaliśmy i generalnie wygląda na to,
że gdzieś dzwonili ale zupełnie nie tam gdzie chciał autor tekstu.

--
"There's no sense in being precise when |               Łukasz Bromirski
  you don't know what you're talking     |      jid:lbromirski w jabber.org