[ipv6-tf] Czy IPv6 w ogóle zadziała?

Sergiusz Paprzycki serek w walcz.net
Pią, 18 Mar 2011, 11:03:27 CET

On 17/03/11 00:37, Łukasz Bromirski wrote:

> Brak wsparcia IPv6 na starej karcie ACE oraz FWSMie do 6500, przy
> czym w Allegro to raczej chodziło o FWSMa. Marcin, popraw mnie jeśli
> źle pamiętam.

Jezeli chodzi o calosc artykulu to zgadzam sie z wiekszoscia, ze autor
"wiedze" posiadal niewielka.

Jednak jesli chodzi konkretnie o FWSM to rowniez uwazam, ze brak poprawnej
obslugi IPv6 jest dosc duzym problem. Z tego co wiem w ASA wszystko zostalo
zrobione, ale poki co ASA nie ukazal sie jako modul do 6500/7600 co jest nie
lada uniedogodnieniem dla tych, ktorzy uzywaja FWSM w tej chwili.

Ktos moglby zauwazyc, ze zawsze mozna ASA zainstalowac za/przed 6500/7600 i
problem rozwiazany, moim zdaniem nie jest to szczegolnie eleganckie i kuszace
rozwiazanie dla tych, ktorzy posiadaja mnostwo wolnych slotow w swoich
urzadzeniach.

Pozdrawiam,
--
Sergiusz Paprzycki