[ipv6-tf] IPv6 rev-dns

Paweł Damian pawel w sz-ek.pl
Wto, 22 Mar 2011, 12:50:57 CET

Witajcie,

Na szkoleniu w zeszły piątek prowadzonym z IPv6 przez RIPE (pozdrowienia
dla uczestników z tej listy którzy byli :) ) przewinął się problem
generowania dużej ilości wpisów rev-dns które, wiadomo, zarzynają serwer
swoją ilością. Kilka osób z którymi rozmawiałem radziło sobie z tym po
prostu dodając wpisy tylko dla niektórych/wybranych IP. Może jednak
tutaj jest ktoś kto zna jakieś inne/lepsze rozwiązanie konfiguracji
rev-dns tak żeby serwer przeżył, ale można było wrzucić domyślne
rev-dnsy dla całej puli powiedzmy /32 (dyskusję o zasadności takiej
konfiguracji chciałbym pominąć, interesuje mnie techniczna możliwość i
ew. pomysł czy ktoś taką konfigurację ma/przerabiał?).

pozdr.,

--
Pawel Damian
Network Systems Administrator