[ipv6-tf] wot ciekawostka "przejściowa"

Karol Olszewski karol.olszewski w petrus.com.pl
Wto, 22 Mar 2011, 15:09:22 CET

Dnia 22.03.2011 14:51, Jacek Zapala pisze:

> Jak widać było z zaprezentowanego traceroute, jest dostępne publicznie
> (czyli 2001::/32 jest zapewne ogłoszony do plix). Przynajmniej z icmu
> routing tam prowadzi. Jeśli masz klienta teredo (czyli pod linuxem również
> miredo lub windows już od xp) to ruch pomiędzy Tobą (
Zestawiłem na szybko tunel z XP w maszynie wirtualnej ale nic to nie
daje, dlatego pytam czy aster wpuszcza wszystkich czy tylko swoich
klientów (wedle adresacji itp). :) Nie mam w tej chwili innej maszyny i
nie wiem czy jest sens drazyc temat wieczorem po pracy czy nie. Bo to ze
routing jest widoczny to jest zupełnie inna sprawa i trasy to ja do nich
mam po czystym ipv6.

Karol

--
Karol Olszewski