[ipv6-tf] wot ciekawostka "przejściowa"

Lukasz Stelmach stlman w poczta.fm
Śro, 23 Mar 2011, 09:59:10 CET

W dniu 22.03.2011 15:23, Jacek Zapala pisze:
> [...]
[...]
> Jeśli by ogłaszał 2001::/32 a nie przepuszczał ruchu, to należałoby go jak
> najszybciej odstrzelić, bo uniemożliwiałby komunikację pomiędzy wszystkimi
> użytkownikami teredo na świecie a posiadaczami ipv6 w plixie (przynajmniej
> tymi, którzy akceptują prefix 2001::/32 z astera).

W tę stronę (IPv6->IPv4+Teredo) działają (patrz traceroute)
pytanie jest czy przyjmują tunelowane dane spoza spoza swojej
siecie IPv4 (IPv4+Teredo->IPv6).

--
Było mi bardzo miło.               Czwarta pospolita klęska, [...]
>Łukasz<                 Już nie katolicka lecz złodziejska.  (c)PP

Mozesz kupic dom juz nawet za 120 tys. zl
Sprawdz >> http://linkint.pl/f2937