[ipv6-tf] wot ciekawostka "przejściowa"

Karol Olszewski karol.olszewski w petrus.com.pl
Śro, 23 Mar 2011, 10:21:05 CET

Dnia 23.03.2011 09:59, Lukasz Stelmach pisze:
> W dniu 22.03.2011 15:23, Jacek Zapala pisze:
> W tę stronę (IPv6->IPv4+Teredo) działają (patrz traceroute)
> pytanie jest czy przyjmują tunelowane dane spoza spoza swojej
> siecie IPv4 (IPv4+Teredo->IPv6).

Tak przyjmują sprawdziłem wczoraj w domu. Nie należy się jednak
spodziewać kokosów, dodatkowo Windows 7 pomimo, że mogą być dwa rekordy
w DNS dla ipv4 i ipv6 wybierał jednak rekrod dla 4 i kierował ruch
normalnym interfejsem, ale to może być kwestia dopracowania
konfiguracji. Na Windowsie XP oczywiście adresacja z prefixem dla teredo
była ale co do samego ruchu v6 gorzej. :)

Pzdr
Karol

--
Karol Olszewski