[ipv6-tf] wot ciekawostka "przejściowa"

Jacek Zapala jacek w it.pl
Śro, 23 Mar 2011, 11:34:19 CET

* Andrzej 'The Undefined' Dopierała (undefine w aramin.net) [110323 11:06] wrote:
> O. A moglbys napisac cos wiecej? Na czym bramka, jak dziala, jaki ruch
> itepe?
>
> Jakies howto? :)

Mam miredo na freebsd. Wtedy gdy instalowałem to po raz pierwszy na
debianie nie chciało działać, ale to stare dzieje.
http://www.remlab.net/miredo/
Do tego mam quaggę, żeby prefix był ogłaszany tylko wtedy, gdy maszyna
działa.

Ruch był praktycznie zerowy do momentu uruchomienia w naszej sieci bramki
6to4 (w obie strony). Nawet teraz w pikach osiąga nie więcej niż 5-10 Mbit/s.
Teoretycznie powinien rosnąć wraz ze wzrostem ilości usług na ipv6 w danej
sieci.
Wymagania sprzętowe praktycznie żadne.

	Jacek