[ipv6-tf] Rejestratorzy domen w .pl z obsług± IPv6

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Pi±, 13 Maj 2011, 09:43:50 CEST

On Fri, May 13, 2011 at 08:14:23AM +0200, Jakub Jankowski wrote:

> Nie wiem jak teraz, ale w okolicach listopada 2010 nie dało się w hrd
> zrobić własnoręcznie rekordów glue ipv6, konieczny był mailowy kontakt z
> ichnim działem technicznym. Być może od tego czasu co¶ się zmieniło, nie
> wiem.
jak sie z nimi skontaktowalem to mowili ze trzeba mailem. Ale potem
zobaczylem w panelu gdzie to sie dodaje i przyjmuje zarowno ipv4 jak i
ipv6...

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
Linux && Unix && Network administrator