[ipv6-tf] IPv6 Ready CPE

"D.Wesołowski" wesoly w klu.pl
Nie, 2 Paź 2011, 09:27:47 CEST

Wiadomość napisana przez Lukasz Stelmach w dniu 2011-09-30, o godz. 20:51:

> Dzień dobry.
>
> W ostatnich kilku listach dałem zwieść się pesymizmowi pana Macieja
> Łopacińskiego jakoby domowych routerków z IPv6 nie było. Mea culpa,
> dawno po sklepach nie chodziłem.
>
> Dzisiaj patrzę a tu o
>
> http://www.dlink.pl/cs/Satellite?c=Page&childpagename=DLinkEurope-PL%2FDLGeneric&cid=1197390949740&p=1197390949740&pagename=DLinkEurope-PL%2FDLWrapper#R4Panel1
>
> Może mało ale to już jest coś a nie nic.

a gdzie jest ten soft od dlinka, który wprowadza obsługę ipv6?! mam dir-300, mam dir-600 - nie ma tam w dlinkowym sofcie niczego co by ipv6 obsługiwało,
dopiero wgranie dd-wrt, mocne kombinacje z ipv6 i będzie może działać na dir-300, na dir-600 nie sprawdzałem

--
D.Wesołowski
wesoly w klu.pl