[ipv6-tf] IPv6 Ready CPE

Lukasz Stelmach stlman w poczta.fm
Pon, 3 Paź 2011, 22:56:48 CEST

W dniu 03.10.2011 16:40, Maciej Łopaciński pisze:

> [...]

Okazuje się, że złoty sponsor PLNOG na swojej stronie internetowej "mija
się z dokładnością". W datasheetach jest już nieco bardziej ostrożny i
deklaruje, że że IPv6Ready są tylko:

DIR-815
DIR-825
DIR-655
DIR-652
DIR-615

--
Było mi bardzo miło.               Czwarta pospolita klęska, [...]
>Łukasz<                 Już nie katolicka lecz złodziejska.  (c)PP

Zobacz miejsca niezmienione działalnością człowieka. Nowe Cuda Natury.
WejdĹş na >>> http://linkint.pl/f2a51