[ipv6-tf] CPE

Łukasz Bromirski lukasz w bromirski.net
Czw, 6 Paź 2011, 15:00:04 CEST

On 10/3/11 2:19 PM, Alek Cesarz wrote:

> mamy tu jeszcze kogoś z tej branży? (poza oczywiście Łukaszem B., który
> swoją drogą mógłby kogoś od rynku konsumenckiego przyprowadzić na
> spowiedź ((-;)

Wsparcie na nowych Linksysach jest - na starych raczej go nie
uświadczymy. Proponowałem kiedyś, żeby zrobić spotkanie z
operatorami zainteresowanymi Linksysem jako CPE z IPv6 -
zgłosiła się do mnie tylko jedna osoba :I

Nie mamy w Polsce nikogo technicznie odpowiedzialnego za Linksysy,
natomiast jestem w stanie zorganizować spotkanie z całym
developmentem jeśli tylko będzie nas więcej niż jedna osoba :)

Co do CPE "Cisco" - 89x jak najbardziej wsparcie dla IPv6 mają, jeśli
jesteście zainteresowani poważnie testami/etc, mamy trochę sztuk na
testy i bardzo chętnie udostępnie.

--
"There's no sense in being precise when |               Łukasz Bromirski
  you don't know what you're talking     |      jid:lbromirski w jabber.org