[ipv6-tf] CPE

Arkadiusz Miśkiewicz arekm w maven.pl
Czw, 6 Paź 2011, 19:33:44 CEST

On Thursday 06 of October 2011, Lukasz Stelmach wrote:

> Ja mam i polecam TP-LINK TL-WR1043N. Bez problemu się flashuje.

Sprzedałem takiego tplinka (wifi potrafiło mi po padu dniach rozłączać tak, że
wymagało to restartu tplinka itd) i teraz mam  Netgear WNDR3700 v2.

Co prawda nadal jadę na firmware fabrycznym (jest tu jakieś minimalne wsparcie
dla IPv6) ale można mieć i dd-wrt i openwrt, a nawet bufferbloatową przeróbkę
(http://www.bufferbloat.net/).

Dodatkowo umie 5GHz i guestowe sieci wifi (w sumie 4 x ESSID).