[ipv6-tf] CPE

Łukasz Bromirski lukasz w bromirski.net
Czw, 6 Paź 2011, 21:57:33 CEST

On 10/6/11 3:36 PM, Lukasz Trabinski wrote:
> W dniu 6 października 2011 15:00 użytkownik Łukasz Bromirski
> <lukasz w bromirski.net <mailto:lukasz w bromirski.net>> napisał:
>
>     Wsparcie na nowych Linksysach jest - na starych raczej go nie
>     uświadczymy. Proponowałem kiedyś, żeby zrobić spotkanie z
>     operatorami zainteresowanymi Linksysem jako CPE z IPv6 -
>     zgłosiła się do mnie tylko jedna osoba :I
>

> Jest gdzieś dostępny soft  do ściągnięcia do Linksysa made by Cisco
> wspierający IPv6?

Tak, na razie z tego co widzę tylko do E4200:
http://blogs.cisco.com/consumer/linksys-e4200-wireless-router-supports-ipv6/

Z tego co widzę w planach, wszelkie nowe z serii E mają mieć wsparcie
dla obsługi natywnej oraz dla 6rd.

--
"There's no sense in being precise when |               Łukasz Bromirski
  you don't know what you're talking     |      jid:lbromirski w jabber.org