[ipv6-tf] CPE

Łukasz Bromirski lukasz w bromirski.net
Czw, 6 Paź 2011, 22:29:19 CEST

On 10/6/11 10:10 PM, Grzegorz Janoszka wrote:

> Tzn wszystkie wypuszczone od 2012, a ludzie, którzy mają starsze, muszą
> kupić nowe, bo tak się napędza wzrost gospodarczy, prawda? :)

:D

Jest jeszcze E2500, to samo - natywne IPv6 + 6rd.

Co do starszych - nie wiem, czekam teraz na odezwanie się ludzi z
grupy, która zajmuje się tymi produktami. Nie jestem z nimi na bieżąco,
więc przepraszam za lag :)

--
"There's no sense in being precise when |               Łukasz Bromirski
  you don't know what you're talking     |      jid:lbromirski w jabber.org