[ipv6-tf] Paczka ipv6-tf, Tom 82, Numer 3

Sam Russell sam.russell w reannz.co.nz
Sob, 17 Wrz 2011, 16:03:40 CEST

Nie wiem czy pomogę, ale parę ludzi czekają na tuneli sixxs'owe do ICM od kilku miesięcy, i słyszę że może brakuje nim adresy IPv6'a, albo coś taki. Skoro nie dają nowe tuneli, to może masz tak samo problem z wydajnością?

Sent from my iPhone