[ipv6-tf] adres IPv6 SunSITE'a

Rafal Maszkowski rzm w icm.edu.pl
Sob, 17 Wrz 2011, 16:53:00 CEST

On Sat, Sep 17, 2011 at 10:57:54AM +0200, Patryk Szczygłowski wrote:
> Czy mógłbym poprosić o utworzenie również ftp4.icm.edu.pl? Mam na
> swoim tunelu SixxS'owym do ICM jakieś problemy z wydajnością i po v6
> leci tylko 3 Mbit/s ;(

Eksperymentujący z IPv6 powinien najpierw pokonać zapory na drodze tego
protokołu, ale różne zdarzają się sytuacje - dodałem ftp4.

Przy okazji: widzę w traceroute'ach dużo adresów bez odwrotnego DNS-u.
Czy to taki szóstkowy zwyczaj?

R.
--
Tą bronią zabójczą są media, które robią ludziom wodę z mózgu. I tą bronią
   macie walczyć i zwyciężać. (kpt. Z. Sulatycki do uczniów WSKSiM)