[ipv6-tf] adres IPv6 SunSITE'a

Andrzej Dopierała undefine w aramin.net
Nie, 18 Wrz 2011, 00:24:42 CEST

W dniu 17.09.2011 17:06, Paweł Zamaro pisze:
> [...]
Dla ipv4 - adresy łatwo generowało się automagicznie. A dla routerów -
się po prostu zmieniało.

Dla ipv6 tak się nie da ;) A jak trzeba tworzyć konfigurację, to... mi
osobiście nie zawsze się chce. Zwłaszcza gdy nikomu to do szczęścia nie
jest potrzebne (bo przeciętny użytkownik nawet nie wie co to ipv6 i z
niego raczej nie korzysta, więc rzadko kiedy jest potrzeba diagnozy np
traceroute podesłanego przez klienta.

Pozdrawiam