[ipv6-tf] adres IPv6 SunSITE'a

Paweł Zamaro pawel w zamaro.pl
Nie, 18 Wrz 2011, 11:16:31 CEST

Kiedyś jak jeszcze funkcjonowało 3ffe:: to wpadłem na genialny pomysł aby
"ręcznie" wygenerować cały plik strefy odwrotnej dla prefixu /48.
Po około 100gb danych i wyłożeniu maszyny dałem sobie spokój :)
Co ciekawe bind9 nawet próbował się z tym podnieść ale maszyna nie dawała
sobie z tym rady:)

Pozdrawiam
--
Paweł Zamaro