[ipv6-tf] adres IPv6 SunSITE'a

Andrzej Dopierała undefine w aramin.net
Nie, 18 Wrz 2011, 12:08:17 CEST

W dniu 18.09.2011 11:56, adiblol pisze:
> [...]
no - dać się da.
Ale stawiać osobne serwery dns po to tylko by fanatykom ipv6 wyświetlał
się poprawnie traceroute? ;)

Dla zabawy - można - ale - kto w dużych firmach pracuje dla zabawy? :)

(i żeby nie było - u mnie dla routerów itepe ipv6 - wydaje mi się że
wszędzie revdnsy mam. Ale ja to robię dla zabawy w małej firmie ;))

Pozdro!