[ipv6-tf] adres IPv6 SunSITE'a

Jakub Jankowski shasta+ipv6 w slackware.pl
Wto, 20 Wrz 2011, 00:11:36 CEST

On 2011-09-19, Rafal Maszkowski wrote:

> Okazało się, że FTP Slackware'a nie jest najlepszym źródłem dystrybucji
> Slackware. Szukam innego. Moje doświadczenia z mirrorami Slackware'a są
> trudne, ale może znajdę coś kompletnego i działającego równocześnie.

ftp.slackware.com swojego czasu było na bardzo wąskiej rurce, dlatego nie
oferowało ISO; teraz jest to przeniesione do OSUOSL, ale mimo wszystko
preferowaną metodą dystrybucji obrazów ISO jest torrent. Secondary
mirrors (jak mój) po rilisie łykają te ISO przez torrenty, a potem
wystawiają to ze swoich zasobów.
Jak chcesz, możesz zestawić sync ode mnie (ftp.slackware.pl).

Pzdr,

--
Jakub Jankowski