[ipv6-tf] adres IPv6 SunSITE'a

Antoni Grzymala antoni w chopin.edu.pl
Wto, 20 Wrz 2011, 09:46:11 CEST

Tomasz Klicki dixit (2011-09-20, 09:26):

> Proponuję zassać jakieś ISO z Sunsite'a, po HTTP oczywiście ;-)

U mnie po -4 wyciąga 5.82M/s, czyli tyle ile rurka daje, po -6 waha
się między ~3 a ~5.2 maksimum. W momencie kiedy jest maksimum, dwa
procesu aiccu na routerze (rodzic i potomek) zjadają odpowiednio 66 i
18 procent CPU, tylko to jest biedniutkie CPU (Feroceon 88FR131 rev 1
(v5l)). Nie wiem, czy na szybszej maszynie wyniki byłyby lepsze – może
któregoś dnia popróbuję.

--
[アントシカ]