[ipv6-tf] Po seminarium

Marcin Gondek drixter w e-utp.net
Śro, 28 Wrz 2011, 20:28:42 CEST

Wiadomość napisana przez Lukasz Stelmach w dniu 28 wrz 2011, o godz. 19:15:

> [...]
>
> Przepraszam, przyjąłem błędne założenie, że jest WiFi. Z drugiej
> strony, jego brak, *może* (może nie w tym konkretnym przypadku, ale ja
> również pozwolę sobie na uogólnienie go) być drugim obok braku IPv6
> argumentem za wymianą routera w domu.
>
> Niewątpliwie "konsumenckie" urządzenia dostępne dziś na sklepowych
> półkach w większości nie obsługują IPv6. Sam jakiś czas temu również
> wymieniałem router (bo się stary popsuł, kolejna potencjalna okazja do
> wymiany sprzętu) i gdy byłem już pewien, że żaden z dostępnych za
> [...]

Mikrotik wspiera IPv6, problemem może być ADSL, ale jeżeli mamy internet po ethernet docelowo, to sam Mikrotik spokojnie da to IPv6 dalej, nawet po Wifi.

U mnie tak działa i HTC z Android'em spokojnie działa dual stack.

Linksys WRT54G i podobne, można smiało wgrać inny flash i ma się IPv6. Fakt traci się gwarancję - ale się da.

--
Marcin Gondek / Drixter
e-utp.net