[ipv6-tf] Po seminarium

Lukasz Stelmach stlman w poczta.fm
Śro, 28 Wrz 2011, 21:53:34 CEST

W dniu 28.09.2011 20:28, Marcin Gondek pisze:
> Wiadomość napisana przez Lukasz Stelmach w dniu 28 wrz 2011, o godz. 19:15:

[...]
> Mikrotik wspiera IPv6,

... ech.

> problemem może być ADSL,

To jest w naszym kraju duży problem. Bo mało kto da się namówić,
choćby samemu sobie, na zakup jeszcze jednego pudełka
i skonfigurowanie go jako bridge.

> ale jeżeli mamy internet po ethernet docelowo, to sam Mikrotik
> spokojnie da to IPv6 dalej, nawet po Wifi.

Pierwszy raz puściłem drugi nie zdzierżę. Jeżeli pod spodem
RouterOS-a jest Linux to dziwnym nie jest, że jeżeli tylko jego
dystrybutor chce to router IPv6 obsłuży. Plusik, że dystrybutor
chce. Ale w którym sklepie dla idiotów można go kupić?

Jestem pewien, że każdy z szanownych uczestników tej listy
jest w stanie przygotować sobie domowy router z obsługą IPv6 bez
użycia lutownicy (chociaż czasami lepiej sobie wyprowadzić port
szeregowy) i za przyzwoitą cenę. Ale w sklepach dla idiotów takich
urządzeń nie ma.

--
Było mi bardzo miło.               Czwarta pospolita klęska, [...]
>Łukasz<                 Już nie katolicka lecz złodziejska.  (c)PP

Nie licz na ZUS, zadbaj o swoja przyszlosc!
http://linkint.pl/f2a40