[ipv6-tf] Po seminarium

Lukasz Stelmach stlman w poczta.fm
Czw, 29 Wrz 2011, 00:46:50 CEST

W dniu 28.09.2011 22:52, Sam Russell pisze:

> To bardzo szkoda, i nawet jak znajdziesz jakiegoś ruter, który wspiera
> IPv6, jest albo kijowy albo za drogi. Sprzedzają w nowej zelandii (bo
> ISP "Snap" tam wreszcie wspiera IPv6 do domu) fritz!box wlan 7390, ale
> kosztuje 1,000 zl, a kto by płacił tyle żeby połączyć do internet?

Nie do końca o kwestię ceny mi chodziło a raczej o ergonomię. W polsce
chyba najpopularniejszym typem łącza dla klientów prywatnych jest ADSL.
Wspomniane przez Marcina routery Mikrotek nie mają modułu/porty/gniazdka
pozwalającego je podłączyć bezpośrednio do linii telefonicznej. Portem
WAN jest tam gniazdko Ethernet. Zatem, żeby z takiego Mikroteka
skorzystać w "przeciętnym" domu trzeba by dokupić (za ok 60zł, więc nie
tak dużo) najprostszy router/modem ADSL (ja mam TD-8816 tp-link) i
skonfigurować go jako bridge, który przepuści PPPoE uruchomione na
routerze "głównym" podłączonym do modemu Ethernetem. Da się? Jasne, że
tak ale Zwykły Użytkownik chce mieć jedno pudełko a nie dwa.

--
Było mi bardzo miło.               Czwarta pospolita klęska, [...]
>Łukasz<                 Już nie katolicka lecz złodziejska.  (c)PP

Uczestniczki 36. Międzynarodowego Konkursu Miss Bikini na plaży.
Zobacz galerię >>> http://linkint.pl/f2a4a