[ipv6-tf] Sprawdzanie numeru w T-Mobile: nie działa po IPv6

Lukasz Stelmach stlman w poczta.fm
Śro, 14 Sie 2013, 21:50:48 CEST

W dniu 13.08.2013 10:49, Patryk Szczygłowski pisze:
> Cześć,
>
> pewnie wielu z Was zna i lubi stronkę:
> http://download.t-mobile.pl/updir/
>
> Niestety, okazuje się, że działa ona wyłącznie po IPv4, poprzez IPv6 (po
> wielokrotnych przekierowaniach) ląduje na www.t-mobile.pl
> <http://www.t-mobile.pl>

Ten sam problem zaobserwowałem na mapie zasięgu

http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/stali_klienci/uslugi_do_telefonu/siec_najwiekszych_mozliwosci

chociaż w tym przypadku to może równie dobrze być wina Flash-a. Nie
licząc na zbyt wiele zgłosiłem to do bok-u i jak na razie się nie
przeliczyłem.

--
Było mi bardzo miło.               Czwarta pospolita klęska, [...]