[ipv6-tf] Wszelki duch

Tomasz Torcz tomek w pipebreaker.pl
Sob, 15 Kwi 2017, 19:18:02 CEST

On Sat, Apr 15, 2017 at 05:52:18PM +0200, Krzysztof Toczyski wrote:

> Już od paru lat w UPC jest v6. Trzeba było mieć tylko odpowiedni modem i
> soft w nim. Korpo sobie wymyśliło (czyt. LGI) DS-LITE i te biedne modemy
> musza to ogarniać raz gorzej raz lepiej. Ogólnie to nie znam osoby co by
> była zadowolona z tego rozwiązania w wykonaniu LGI/UPC (tracisz publiczne
> v4, dostajesz jeden adres v6). Wszyscy co to mieli powrócili do v4, ale od
> razu mówię, że nie jest to łatwa droga.

  Ale ten modem UPC tutaj rozgłasza /64 po sieci lokalnej:
 Prefix                   : 2a02:a311:c122:7700::/64
  Każde urządzenie ma swój normalny adres (+privacy extensions).

> P.S. Dla opcji UPC po FO IPv6 jest dawane natywnie :).

  Tutaj modem jest na końcu koncanetryka.

--
Tomasz Torcz               RIP is irrevelant. Spoofing is futile.
xmpp: zdzichubg w chrome.pl     Your routes will be aggreggated. -- Alex Yuriev