[ipv6-tf] AICCU

Marcin Gondek drixter w e-utp.net
Śro, 4 Sie 2004, 15:15:16 CEST

On Wed, 2004-08-04 at 15:02, Grzegorz.Banasiak w ipv6.cbr.tpsa.pl wrote:

> netsh i tak jest cudowne w porownaniu z ipv6.exe ;)

No tak, ipv6.exe to ktoś chyba specjalnie tak zaprogramował żeby to
sensu nie miało :-)

Ale ważne jest, że jest jakiś mały GUI dla IPv6 pod Windows XP, zawsze
to coś, dla mniej obeznanych.

Ciekawe kiedy się doczekamy prawdziwego ustawiania IPv6 w Windowsach jak
to ma miejsce dla IPv4, myśle że w Longhornie jeszcze nie...
Ale postęp widać, większość usług w Windows 2003 idzie uruchomić dla
IPv6 - testowałem tylko IIS, działał dobrze.

--
Marcin Gondek
drixter w e-utp.net