[ipv6-tf] AICCU

Marcin Kaminski maxiu w man.poznan.pl
Śro, 4 Sie 2004, 15:34:19 CEST

On Wednesday 04 August 2004 15:15, Marcin Gondek wrote:

> No tak, ipv6.exe to ktoś chyba specjalnie tak zaprogramował żeby to
> sensu nie miało :-)
>
> Ale ważne jest, że jest jakiś mały GUI dla IPv6 pod Windows XP, zawsze
> to coś, dla mniej obeznanych.
>
> Ciekawe kiedy się doczekamy prawdziwego ustawiania IPv6 w Windowsach jak
> to ma miejsce dla IPv4, myśle że w Longhornie jeszcze nie...
> Ale postęp widać, większość usług w Windows 2003 idzie uruchomić dla
> IPv6 - testowałem tylko IIS, działał dobrze.

Witam
Testowałeś czy SNMP działa pod IPv6? Z tego co pamiętam to nie udało nam się
uruchomić transportu SNMP po IPv6 w XP.

Marcin Kaminski          Network Research and Development
maxiu w man.poznan.pl      Poznan Supercomputing and Networking Center
+48 61 858 20 28         http://www.man.poznan.pl