[ipv6-tf] Tunele dynamiczne w CBR-TPSA

Lukasz Stelmach stlman w poczta.fm
Sob, 20 Sie 2005, 22:29:54 CEST

Grzegorz Banasiak napisał(a):

> dzieki. co do Maca, to poprawke nalezaloby zglosic Jeroenowi Massarowi z
> SixXS, ktory rozwija AICCU.

Można by zgłośić ale niechby ktoś sprawdził czy jest potrzebna w
nowszych systemach (>10.2.8)

> jesli istnieje potrzeba zaadresowania calej podsieci, to proponuje
> pobrac dla danego tunelu pule /64 lub /48 i zrobic z komputera
> terminujacego tunel, ruter dla IPv6.

Ano jest sieć do podłączenia: jeden komputer na strychu, jeden w
korytarzu i jeden w piwnicy ;-) Chyba /112 mi wystarczy ;-) A poza tym
czuję dziwną niechęć do rejestrowania się we whoisie.

--
Było mi bardzo miło.                    Trzecia pospolita klęska, [...]