Re[2]: [ipv6-tf] gdzie się podłączać do 6bone?

Mateusz Ulasinski mulas w pf.pl
Pon, 3 Sty 2005, 22:28:09 CET

Witam

Podtrzymuje temat, a konkretnie mam pytanie do Pani(ow) z CBR TPSA i
PCSS.

Poniewaz wnioskuje, ze posiadacie sprawne tunele do szkieletu sieci
IPv6 - czy nie mozecie ułatwić ludzią podłączenia sie do 6bone poprzez
udostepnienie autokonfigurowalnego tunelu 6to4 po waszej stronie?
Uwazam, ze eliminacja takiej formalnosci jaka jest wymiana maili
(zakladajac duża Wasza zyczliwosc) w celu konfiguracji tuneli (najprawdopodobnie SIT)
przyczynilaby sie do wzrostu zainteresowania protokolem IPv6, a tym
samym jego rozwoju. Ludzie lubia interesowac sie czyms co sa w stanie namacac, zepsuc :).

W ramach moich dzialan na PG chcialbym udostepnic 6to4 dla studentow i
innych. Jednakze nie wiem jak to bedzie z panami z TASKu, ktorzy
ostatnio ostro minimalizuja dostep do serwerow PG, blokujac ich rozwoj funkcjonalny :). Pozostaje jeszcze kwestia tunelu PG do 6bone. Moze tu jakies propozycje ?

Mateusz Ulasinski