[ipv6-tf] gdzie się podłączać do 6bone?

Bartek Gajda gajda w man.poznan.pl
Pon, 3 Sty 2005, 22:34:52 CET

Przemyslimy sprawe (w PCSS) i damy znac!
Nie ukrywam jednak, ze 6bone gra coraz mniejsza role u nas. Poza tym
konczy sie on 06/06/2006.

Znacznie lepiej (rozsadniej!) jest uruchomic IPv6 native, tam, gdzie to
mozna!O - na przyklad na uczelniach, ktore sa podlaczone do MANow (z
ktorych znaczna czesc ma IPv6),a to wszystko w sieci Pionier, gdzie JEST
IPv6. Choc to wszystko ostatecznie zalezy od administratorow sieci
uczelnianych (problem ostatniej mili w zasobach sieciowych i.. ludzkich
:-/.W Poznaniu nie jest z tym najciekawiej niestety).

pozdrawiam,
Bartek