[ipv6-tf] Techniki migracji IPv4 do IPv6

Grzegorz Banasiak Grzegorz.Banasiak w ipv6.cbr.tpsa.pl
Czw, 13 Sty 2005, 12:36:33 CET

Bartek Gajda wrote:

> Starczyloby pewnie tego nawet na doktorat! ;-)

To ja zofftopikuje w sprawie doktoratu, skoro liste czyta tez grono
akademickie. :)

Wedlug mnie zagadnienia migracji IPv4 -> IPv6 i w ogole wszystkie kwestie
zwiazane bezposrednio z IPv6 na doktorat sie nie nadaja. IPv6 sie
ukonstytuowal, wiec teraz mozemy mowic wlasciwie juz tylko o problemach
inzynierskich, ktore moglyby byc wykorzystane w pracach inzynierskich lub
ewentualnie magisterskich.

Czy nie jest tak, ze doktorat zobowiazuje do nowatorskosci, a takze do
wykorzystania nietrywialnego aparatu matematycznego (mowie o studiach
technicznych)? Przykladowo implementacja protokolu (dowolnie
skomplikowanego) lub skatalogowanie/streszczenie pewnego obszaru wiedzy nie
powinny byc podstawa do uzyskania tytulu doktora.

Tymczasem w rejonie IPv6 tworczego obszaru badan nie dostrzegam. Nieslusznie?

--
Grzegorz Banasiak (GB3-6BONE | GB394-RIPE)
IPv6 Project