[ipv6-tf] Uruchomienie IPv6 SiXS POP w PCSS - zapraszamy!

Bartek Gajda gajda w man.poznan.pl
Czw, 27 Sty 2005, 15:39:39 CET

Grzegorz Banasiak wrote:

> Gratulacje.
dziekuje :)

> Jakiej polityki routingu? Dlaczego nie wszyscy z Polski? Mozesz
> precyzyjniej?
>
> Komercyjni klienci PIONIERa juz nie?

skad wiedzialem, ze beda takie pytania....! :-)
Mamy osobne AS-y dla edu i com. W tej chwili maszyna stoi w AS edu. Stad
ograniczenie.
Komercyjni userzy-jak widac dookola, albo maja IPv6 w nosie, albo sa
daleko z przodu i sami sie gdzies podlaczyli (nawet z wlasnymi adresami
sTLA, pTLA :-)

> Na jakiej maszynie uruchomiliscie POPa?
Wg SiXSa wystarczy Pentium II, my wrzucilismy to na Pentium 4. Spory
nadmiar, no ale coz...

pozdrawiam,
Bartek