[ipv6-tf] "Adresy IP wyczerpią się za trzy lata .."

Tomek Czarne tomek w czarne.jarsat.pl
Sob, 20 Paź 2007, 07:55:57 CEST

Dnia Fri, 19 Oct 2007 21:30:23 +0200
"Marcin Gondek" <drixter w e-utp.net> napisał(a):

> Niech tylko TPSA zrobi duży krok naprzód z neostradą a reszta naszych ISP dołączy i zacznie coś się dziać.

mnie się osobiście wydaje, że krokiem naprzód w upowszechnieniu się ipv6 będzie
upowszechnienie się popularnego systemu operacyjnego z natywna obsługa ipv6
czyli windows vista oraz zabaweczek do p2p, które przy posiadaniu publicznego adresu
IP lepiej chodzą od NATowanych maszyn