[ipv6-tf] Nowy prefix 2a02:478::/32

Tomek tomek w czarne.jarsat.pl
Wto, 10 Cze 2008, 09:43:05 CEST

> W czwartek w zeszłym tygodniu TKK otrzymała od RIPE prefix.
> W związku z tym poszukuje zainteresowanych do zestawienia sesji BGP.
> Najmilej widziane połączenie natywne ( peering v4 posiadamy z TPSA,
> GTS, Fone, Telią, Politechniką Koszalińską )

Jak się ma Fone do Hawe ?
Telie macie fizycznie w Koszalinie ?

> - /48 dla klientów biznesowych

po co aż /48 ?

> Witam tak btw ;)

Tak chodzi mi po głowie projekt nie związany ściśle z v6, mianowicie ja
jestem mniej więcej z okolic Szczecinka, tu nie ma ani Pioniera/Hawe,
kolejarze mieli kłaść jakieś szkło ale coś temat ucichł.

 Mam na myśli zebranie się w kilkudziesięciu i wydzierżawienie od
Energi/Enei/kogośkolwiek światełka do PIXa w Poznaniu (czyli tam gdzie
jest alledrogo, naszaklasa, level3, ICPNET, w pyte osiedlówek) z
kilkunastoma odczepami w miastach po drodze dla działających tu
operatorów (Szczecinek, Piła). Tak na dzieńdobry pewnie gigabit a potem
się zobaczy.

Co Wy na to ?

Tomek Kruk
Czarnet