[ipv6-tf] UKE - co dalej?

Jacek Wytrebowicz J.Wytrebowicz w ii.pw.edu.pl
Czw, 20 Lis 2008, 22:33:53 CET

Panowie

W 22 Paź 2008, 23:38:10 Bartek Gajda napisał
> Mysle ze czas "przysiasc faldy" i przelac mysli na slajdy.
> Mam prosbe zeby kazdy z autorow opracowal swoja czesc, najlepiej w
> formacie ppt (lub innym z ktorego mozna latwo stworzyc slajd, w czasie
> dyskusji nie zauwazylem zadnej innej propozycji co do formatu)
> W przypadku watpliwosci czy dana tresc dobrze sia wkomponuje w
> calosc -
> mozna przygotowac bardziej ogolny slajd/slajdy  "haslowy". Wowczas po
> wklejeniu go w prezentacje bedzie widac jak on tam pasuje. Na pewno
> bedzie potrzebne kilka iteracji przy uspojnianiu i redakcji calosci,
> [...]

Później ja proponowałem aby zbierać kolektywnie na wiki argumenty za
wdrażaniem IPv6. Cóż wówczas nikt nie podchwycił tego pomysłu.
Opublikowałem więc moją prezentację na ipv6-tf w pl.ipv6tf.org. Zaś po
zebranych uwagach, naniosłem poprawki i w formacie ppt przesłałem
Bartkowi. Z tego co wiem Bartek sam próbuje coś napisać i jak na
razie nikt więcej nic mu nie przysłał.

Pozdrawiam
Jacek Wytrebowicz