[ipv6-tf] UKE chce z nami promowac IPv6

Marcin Mazurek M.Mazurek w netsync.pl
Pon, 6 Paź 2008, 09:21:16 CEST

Witam,

> Ja bym jeszcze dorzucił, jeżeli to stosowne, jeden slajd o
> aplikacjach, które lepiej działają na IPv6 niż na v4. Mam na myśli w
> szczególności VoIP w ogólności wszystko o strukturze P2P.

wtracaja sie w dyskkusje, najbardziej z tego wszystkiego byloby
interesujace moim zdaniem case study. Opracowac o IPv6 jest zatrzesienie,
o historii, itp., itd. Porzadnie zrobione case study z problemami na
ktore napotkano w trakcie byloby bardzo ciekawe. Zeby zycie utrudnic,
najlepiej nie na uniwerku lub politechnice a w fiormie dzialajacej w
swiecie rzeczywistym.

pz

--
Marcin Mazurek